Cicle superior

OJB28K0

SORTIDES

Al cicle superior fem sortides que complementen i amplien els continguts treballats a classe i de totes les àrees. Representen una experiència d’aprenentatge i de convivència fora de l’escola.

A més, en aquest cicle la majoria de les excursions les fem amb transport públic  fet que ajuda els nostres alumnes a créixer com a ciutadans del món.

13478-NOY9XC

COMPETÈNCIES BÀSIQUES

A finals de sisè es fan les competències bàsiques que són unes proves de correcció externaque serveixen per avaluar la qualitat de l’ensenyament. Cada any, els nostres alumnes, s’avaluen d’aquestes proves amb molt bons resultats que avalen la gran qualitat de la nostra metodologia; una metodologia que combina la teoria i la pràctica mitjançant el treball cooperatiu. Preparem els  alumnes per a tenir èxit a la secundària però sobretot per a ser exitosos a la vida, fent-los competents en tots els àmbits (lingüístic, matemàtic, social i digital).

146298-OTP3E9-479

PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES

La majoria de famílies no es limiten a enviar els seus fills al centre educatiu, sinó que  s’impliquen en el procés d’aprenentatge i a  la vida escolar del centre. Per aquest motiu, al cicle superior plantegem activitats on les famílies poden aportar experiències i sabers que resulten molt atractius per els nens i nenes.

PROJECTES Cicle Superior

Al Cicle Superior realitzem diferents projectes que donen suport a l’aprenentatge dels nens i nenes en les diferents àrees. Es fan projectes de cicle ( 5è i 6è barrejats ) i projectes per nivells.

-Projectes 2017-2018

La història del Molí Nou

L’alumnat de Cicle Superior volia conèixer la història de l’escola i vam engegar un projecte.

Les fonts d’informació que van decidir utilizar van ser les següents:

  • Recerca per internet
  • Entrevistes a persones vinculades amb el centre (exalumnes, exprofessors/es, mestres…)
  • Enquesta a les famílies d’Educació Infantil

Vam visionar totes les filmacions de les entrevistes, com també van buidar les enquestes i van fer gràfiques dels resultats.

Tot el treball es va fer sempre en grups cooperatius.

Finalment, van elaborar un mural on quedés plasmat tot el procés d’aprentatge.

 

** Volem donar les gràcies a totes les persones que van venir a l’escola per col·laborar amb el nostre projecte.

” Sense la vostra memòria no hagués estat posible.”

 

Restaurant “Moli Family”

L’alumnat de 6è va proposar a l’àrea de llengua catalana, un projecte sobre la planificació d’un restaurant.

Primerament, van decidir quin seria el seu públic, van inventar el nom, van pensar els tipus de plats que oferirien, quin preu havia de tenir cada plat, com seria la carta….. i es van posar a treballar!

Cada alumne/a va triar i va escriure una recepta de cuina, i les van agrupar en el receptari del restaurant.

A l’àrea de matemàtiques, van calcular el preu de cada plat, i van sumar-li el percentatge de guany que volien obtenir.

En grups, van dissenyar la carta del restaurant. Molt atractives!!

 

** Esteu convidats al nostre restaurant “Moli Family”!!  Bon profit!!

 

Les plantes

Els nens i nenes de cinquè estan realitzant un projecte sobre les plantes. Durant aquests dies la missió dels alumnes ha estat investigar tot allò que envolta aquest apassionant món: quines parts tenen, com es nodreixen, els tipus de plantes, les plantes carnívores, la reproducció… Totes aquestes coses les estan plasmant en un mural que conté elements en tres dimensions.

Voleu venir a visitar el nostre bosc?